Manofmusic Index du Forum

Manofmusic
Espace consacré à David Bowie et à la Culture sous toutes ses formes

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Bowie features in NME this week and next

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Manofmusic Index du Forum -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Mer 8 Oct - 06:32 (2014)    Sujet du message: Bowie features in NME this week and next Répondre en citant

8 OCTOBER 2014

Bowie features in NME this week and next

“Well, I might stretch it till Wednesday”

Yesterday we told you about the three-page Bowie feature in today’s issue of NME, (Issue dated October 11th), regarding the upcoming releases of the Sue (Or In A Season Of Crime) single and the Nothing Has Changed best of compilation album.

The popular music weekly has contributions from Tony Visconti talking about the session that spawned Sue (Or In A Season Of Crime), and designer Jonathan Barnbrook explaining the rationale behind the images selected for the three different sleeves for Nothing Has Changed.

NME also give the verdict on their first listen of Sue (Or In A Season Of Crime), concluding; “It’s Nick Cave meets Scott Walker meets Herbie Hancock - and it’s quite brilliant.”

Elsewhere, Bowie delivers his own description of the B-side, 'Tis A Pity She Was A Whore, thus: "If Vorticists wrote Rock Music it might have sounded like this”.

As if all that wasn’t enough, the mag has a full-page teaser for next week’s NME, (Issue dated October 18th, on sale October 15th), which promises “Bowie’s greatest hits according to NME”.

For further information on these upcoming releases and much more, keep an eye on DavidBowie.com

davidbowie.com

Publicité

MessagePosté le: Mer 8 Oct - 06:32 (2014)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Mer 8 Oct - 07:20 (2014)    Sujet du message: Bowie features in NME this week and next Répondre en citant

tom

MessagePosté le: Mer 8 Oct - 11:08 (2014)    Sujet du message: Bowie features in NME this week and next Répondre en citant

"It's Nick Cave meets Scott Walker meets Herbie Hancock".

Moi qui réclamais qu'il sorte enfin des sentiers battus de la pop j'ai l'impression que mon vœu a été exaucé...

Zouff

MessagePosté le: Mer 8 Oct - 12:04 (2014)    Sujet du message: Bowie features in NME this week and next Répondre en citant

Oui j'espère vraiment que le journaliste ne dit pas n'importe quoi et que le titre soit à la hauteur des références qu'il cite...

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 04:50 (2016)    Sujet du message: Bowie features in NME this week and next

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Manofmusic Index du Forum -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation