Manofmusic Index du Forum

Manofmusic
Espace consacré à David Bowie et à la Culture sous toutes ses formes

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Never Let Me Down is 30 today

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Manofmusic Index du Forum -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Ven 21 Avr - 00:29 (2017)    Sujet du message: Never Let Me Down is 30 today Répondre en citant

20 APRIL 2017

Never Let Me Down is 30 today

"When all your faith is failing, Call my name"

Thirty years ago today, David Bowie released his seventeenth studio album, Never Let Me Down.

The album hasn't weathered well over the years...it's had a track surgically removed from it, never to be spoken of again, and even its creator didn’t have the nicest things to say about it.

Despite all this, it did reach #6 in the UK album chart back in 1987 and was certified gold three months later.

Three singles were released from the album: Day-In Day-Out, Time Will Crawl and Never Let Me Down, all of which reached the UK Top 40 and the accompanying Glass Spider Tour was also a huge commercial success.

If you've not heard it in a while, give it another spin...it's better than you probably remember it.

That's a clutch of European press adverts for the release illustrating this item.

#BowieNLMD #GlassSpider

davidbowie.com

Publicité

MessagePosté le: Ven 21 Avr - 00:29 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
le saint

MessagePosté le: Hier à 10:53 (2017)    Sujet du message: Never Let Me Down is 30 today Répondre en citant

J'ai toujours adoré l'esthétique de ce visuel de l'album ( alors que beaucoup trouvent que c'est n'importe quoi) , et DB et hyper photogénique.

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 01:18 (2017)    Sujet du message: Never Let Me Down is 30 today

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Manofmusic Index du Forum -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation