Manofmusic Forum Index

Manofmusic
Espace consacré à David Bowie et à la Culture sous toutes ses formes

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set)

Post new topic   Reply to topic    Manofmusic Forum Index -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie
Previous topic :: Next topic  
Author Message
lunamagic
Administrateur

PostPosted: Sat 21 Apr - 19:21 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

April 21, 2018

RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set)

David Bowie

Back to top
Publicité

PostPosted: Sat 21 Apr - 19:21 (2018)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Phil

PostPosted: Sun 22 Apr - 11:41 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

Y en a t-il qui l'ont récupéré ? 

Back to top
lunamagic
Administrateur

PostPosted: Mon 23 Apr - 11:41 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

Back to top
Gothic

PostPosted: Wed 25 Apr - 13:00 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

Dans mon bled,dans le Sud Ouest de la France,on a le sang chaud...
Pour le record day,le disquaire reçoit ce disque en un seul exemplaire...
Dès l'ouverture du magasin,deux acheteurs se présentent...
Vous voyez le problème...
Ils ont failli se foutre sur la gueule pour savoir qui l'emporterait...
La vendeuse m'a raconté qu'elle a bien cru qu'elle allait appeler le patron...
J'ai bien essayé de lui expliquer que recevoir un seul disque présentait pas mal de risques...
La prochaine fois... Cool

Back to top
Phil

PostPosted: Thu 26 Apr - 10:32 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

C'est pire que les soldes....... Evil or Very Mad

Back to top
Jack Sikora

PostPosted: Fri 27 Apr - 09:38 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

Je suis curieux de savoir combien de copies ont été pressées pour Blackout 78. J'ai l'impression qu'il était moins rare que le Cracked Actor de l'édition 2017 ? Et les reventes sur EBay n'atteignent pas le degré de folie des années antérieures, il me semble.

Back to top
Soul-Duke

PostPosted: Tue 26 Jun - 12:33 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

sait-on si c'est tous les cd's qui auront des photos en plus que la version vinyle ou seulement encore une édition à part dans ce format numérique ? 
I still adopt the view that music itself carries its own message. That’s why I’m furious you didn’t get to hear the album because the lyrics taken on their own are nothing without the secondary sub-text of what the musical arrangement has to say.

Back to top
lunamagic
Administrateur

PostPosted: Tue 26 Jun - 16:39 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

Si j'ai bien compris, la première édition, dite limitée, sortira en digipack avec les photos et la réédition en boîte plastique sans les photos.

Back to top
Soul-Duke

PostPosted: Wed 27 Jun - 09:53 (2018)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set) Reply with quote

Merci pour cette précision cher Luna ...je reste persuadé que cette photo choisie pour la couverture de Welcome To The Blackout n'est pas la meilleure ... pour le reste, je suis impatient ....
I still adopt the view that music itself carries its own message. That’s why I’m furious you didn’t get to hear the album because the lyrics taken on their own are nothing without the secondary sub-text of what the musical arrangement has to say.

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 03:34 (2019)    Post subject: RSD 2018 exclusive ~ "Welcome To The Blackout [Live London '78]" (Previously unreleased 3 x LP live set)

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Manofmusic Forum Index -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation