Manofmusic Index du Forum

Manofmusic
Espace consacré à David Bowie et à la Culture sous toutes ses formes

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

J'ai entendu un truc sur David Bowie
Aller à la page: <  1, 2, 390, 91, 92148, 149, 150  >

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Manofmusic Index du Forum -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 20 Fév - 23:37 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Cuttings :

"Hubertus' connection to Mexico comes from his paternal grandmother, a Spanish royal. His mother is Ira von Fürstenberg, an heiress to the Fiat fortune and a European socialite. He spent much of his youth in Marbella, Spain, where his father, Prince Alfonso Hohenlohe, owned a hotel frequented by Seventies rock aristocracy like Queen, Led Zeppelin and David Bowie. He fondly recalls watching Bowie write "Heroes" by the pool..."

Rolling Stone, February 27, 2014 –

NIRVANA: THE EARLY YEARS, A New Musical Express Special

Jalouse, Fevrier 2014 –

Bowie à Pátmos...
Vanity Fair, March 2014 –

Publicité

MessagePosté le: Jeu 20 Fév - 23:37 (2014)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Teela

MessagePosté le: Sam 22 Fév - 14:59 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

En fait cette photo est de 85.

Visiter le site web du posteur
Nightflight
Administrateur

MessagePosté le: Dim 23 Fév - 02:45 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

... David Bowie exhibition inaugurated in Malaga...

http://www.theolivepress.es/spain-news/2014/02/21/david-bowie-exhibition-in…

"I want to live"

lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Dim 23 Fév - 13:17 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

SUR
Sábado 15.02.14

SUR IN ENGLISH
February 21st to 27th 2014

lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Lun 24 Fév - 13:46 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

FOLHA DE S.PAULO
Segunda-feira, 24 de fevereiro de 2014

ZIVE

MessagePosté le: Mar 25 Fév - 21:12 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Entendu cette fin d'après midi sur le Mouv', un petit interview de Philippe Auliac qui annonce en toute fin, la sortie de son prochain livre sur Bowie "en même temps qu'un grand événement Bowie" ? (Mystère !)
http://www.lemouv.fr/player/reecouter?play=127910

edenfusion

MessagePosté le: Mar 25 Fév - 21:23 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Live au NME Awards demain ?

lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Mar 25 Fév - 21:41 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

ZIVE a écrit:
..."en même temps qu'un grand événement Bowie"

Peut-être le coffret 5 CDs + 4 DVDs dont la sortie est prévue pour juin !

edenfusion

MessagePosté le: Mar 25 Fév - 22:05 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Aussi...

lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Mer 5 Mar - 15:55 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Bowie calls gospel singer days before Academy win

By Emily Smith

March 5, 2014 | 1:26am

Soul and gospel singer Merry Clayton — star of Oscar-winning documentary “20 Feet From Stardom,” about backup singers of the famous — got a phone call from David Bowie just days before her movie won the Academy Award.

Clayton has provided back-up vocals to songs for pop stars from Tom Jones to Joe Cocker and Carole King.

But she’s perhaps most famous for her duet with Mick Jagger on the Rolling Stones’ classic “Gimme Shelter.”

She told Page Six this week, “I got a call from David Bowie out of the blue two days ago. He told me he wanted to write my next project. I couldn’t believe it when I first heard his voice. We haven’t seen each other in 20 years.”

She added of the film which also stars Darlene Love and Lisa Fischer and was bought last year by Harvey Weinstein’s label RADiUS at the Sundance Film Festival, “This is bringing so many gifts back from my past. I am not sure what my next project will be . . . but I will definitely hold David to his promise.”

PageSix

avcsar
Invité

MessagePosté le: Mer 5 Mar - 17:01 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

-----

Dernière édition par avcsar le Lun 28 Déc - 14:04 (2015); édité 1 fois
Jack Sikora

MessagePosté le: Mer 5 Mar - 18:55 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Luna a écrit:
"Soul and gospel singer Merry Clayton — star of Oscar-winning documentary “20 Feet From Stardom,” about backup singers of the famous — got a phone call from David Bowie just days before her movie won the Academy Award. "

Mais sauf si Bowie s'est mis en tête de travailler avec toutes, il semble qu'il soit, en fait, question de Claudia Lennear selon ses propres mots ou bien ?

http://pagesix.com/2014/03/05/bowie-calls-gospel-singer-days-before-academy…

lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 6 Mar - 09:28 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

On corrige :

Bowie calls gospel singer days before Academy win

By Emily Smith

March 5, 2014 | 1:26am

Soul and gospel singer Merry Clayton Claudia Lennear — star of Oscar-winning documentary “20 Feet From Stardom,” about backup singers of the famous — got a phone call from David Bowie just days before her movie won the Academy Award.

Clayton has provided back-up vocals to songs for pop stars from Tom Jones to Joe Cocker and Carole King.

But she’s perhaps most famous for her duet with Mick Jagger on the Rolling Stones’ classic “Gimme Shelter.”

She
Lennear, who has worked with acts including Ike and Tina Turner, Joe Cocker, told Page Six this week, “I got a call from David Bowie out of the blue two days ago. He told me he wanted to write my next project. I couldn’t believe it when I first heard his voice. We haven’t seen each other in 20 years.”

She added of the film which also stars Darlene Love and Lisa Fischer and was bought last year by Harvey Weinstein’s label RADiUS at the Sundance Film Festival, “This is bringing so many gifts back from my past. I am not sure what my next project will be . . . but I will definitely hold David to his promise.”

PageSix

lunamagic
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 6 Mar - 09:41 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Les sorties actuellement prévues pour le Record Store Day (19 avril 2014) :

Rock 'n' Roll Suicide - Picture Disc (UK/EU Exclusive)
1984 - Picture Disc (b-side is 1984 live from the Dick Cavett Show) US/Canada Exclusive

EYEIMAGINE

MessagePosté le: Jeu 6 Mar - 10:11 (2014)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie Répondre en citant

Qui de Bowie ou Prince s'accordera les talents de Tata Vega ou Lennear ? Rolling Eyes

Visiter le site web du posteur
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 12:34 (2016)    Sujet du message: J'ai entendu un truc sur David Bowie

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Manofmusic Index du Forum -> David Bowie -> J'ai entendu un truc sur David Bowie Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Aller à la page: <  1, 2, 390, 91, 92148, 149, 150  >
Page 91 sur 150

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation